SHAKEPLUS, DE MAALTIJDSHAKE
OP NATUURLIJKE BASIS

Meer info of bestellen? Klik hier

Shakeplus voedingsschema Steven

0

Lees hier het Shakeplus voedingsschema van Steven, 36 jaar, vader en werkzaam in de ICT

Ik ben Steven, 36 jaar, vader van 1 dochter en + papa in een nieuw samengesteld gezin.
ICT engineer, welke onregelmatige uren met zich meebrengt.
Door deze onregelmatige uren, de druk van de projecten en de verplaatsingen komt het er niet altijd van om gezond en evenwichtig te eten. Met alle gevolgen van dien. De kilo’s kwamen en gingen niet meer weg.

Maar ik stak het altijd op het werk, en op het typerende van een “computer-man”… want ICT en hamburgers gaan hand in hand.

Naast mijn job en het familie leven ben ik ook nog actief als sport duiker. Duiken vraagt sowieso al veel van je lichaam, maar omdat er een aantal leuke projecten op de planning staan diende de vraag zich of ik wel voldoende in vorm ben.

Die vraag kon ik spijtig genoeg niet positief beantwoorden en de klik was gemaakt. Begin dit jaar had ik mij voorgenomen om het alleen te kunnen, en ben ik beginnen lopen met het gedacht dat de kilo’s wel gingen verdwijnen en de conditie optimaal ging worden. Maar niets is minder waar. Elke uitvlucht was goed genoeg om niet te moeten gaan lopen, en elke maaltijd ging nog steeds vlot naar binnen. Ook al hadden we een doel. Trainen voor een obstacle run… We hebben de run uitgelopen en dit gaf de juiste motivatie om toch verder te doen. En vandaar de start met Shakeplus en mijn shakeplus voedingsschema.

De start met Shakeplus ging verbazend vlot en ben ik redelijk wat kilo’s kwijt geraakt. Energie heb ik voldoende en is dus zeker houdbaar…

Mijn doel met Shakeplus is terug te gaan naar een gewicht van 80-85 kg. Zodoende dat het vetpercentage minder ligt, en dat in combinatie met een gezonde conditie.

Zo ziet mijn Shakeplus voedingsschema eruit

Maandag
(7:30)Chocolade shake met halve banaan + 250ml magere melk
(13:30) Aardbei shake met 250 ml magere melk
(18:10) Zelfgemaakte spaghetti bolognaise. Veel verse groenten zoals wortelen, champignons, courgetti, ajuin, look, tomaat en deze keer maar de helft van het normale gehakt.

Tussendoortjes + drankjes 
Water, water en nog eens water. Ik probeer dagelijks 2-3 l water te drinken. En heb ik honger, dan eet ik een wortel als tussendoortje.

        

Dinsdag
(7:30) Chocolade shake met halve banaan + 250ml magere melk
(14:00) Banaan shake met 250 ml magere melk
(18:00) Gyros met rijst

Tussendoortjes + drankjes
Water, water en nog eens water. Ik probeer dagelijks 2-3 l water te drinken. En heb ik honger, dan eet ik een wortel als tussendoortje.

Woensdag 
(7:30) Chocolade shake met halve banaan + 250 ml magere melk
(13:00) Aardbei shake met 250 ml magere melk en extra aardbeien
(18:20) Zelfgemaakte puree met spinazie en kabeljauw

Tussendoortjes + drankjes
water en nog eens water. Ik probeer dagelijks 2-3 l water te drinken. En heb ik honger, dan eet ik een wortel als tussendoortje.

Donderdag
(7:30) Chocolade shake met halve banaan + 250 ml magere melk
(13:30) Aardbei shake met 250 ml magere melk
(18:00) Kip schnitzel met groenten mengeling in actifry

Tussendoortjes + drankjes
Water, water en nog eens water. Ik probeer dagelijks 2-3 l water te drinken. En heb ik honger, dan eet ik een wortel als tussendoortje.

Vrijdag
(7:30) Chocolade shake met halve banaan + 250 ml magere melk
(13:00) Aardbei shake met 250 ml magere melk
(20:00) Avondje weg… toen heb ik scampi’s gegeten

Tussendoortjes + drankjes 
Water, water en nog eens water. Ik probeer dagelijks 2-3 l water te drinken. En heb ik honger, dan eet ik een wortel als tussendoortje.

Tip van coach Patricia
Dit is hoe Steven mooie resultaten heeft behaald. Ik raad je aan om wel in koolhydraten te beperken naar 0-20% als bordverdeling, dan zul je nog snellere resultaten kunnen behalen. Wil jij ook aan de slag met Shakeplus, dan raad ik je dat zeker aan om te doen. Met gratis coaching en een shakeplus voedingsschema kan ook jij je doelen realiseerbaar maken.

Delen:

Plaats een reactie