SHAKEPLUS, DE MAALTIJDSHAKE
OP NATUURLIJKE BASIS

Meer info of bestellen? Klik hier

Shakeplus ervaringen Erwin

0

“Mijn resultaten omschrijf ik als positief, ben op dit moment al flink afgevallen en voel me veel fitter en energieker”

– Erwin

www.shakeplus.nl

Mijn naam is Erwin, ben 44 jaartjes jong en ben woonachtig in Sittard. Woon samen met mijn grote liefde Natascha (ook Shakeplus gebruiker) en hebben 2 geweldige kinderen (dochters, Chelsea en Esmee).

Ik ben altijd een sportman geweest (voetbal, tennis) en ben altijd stevig gebouwd geweest, niet te zwaar maar gewoon fors gebouwd. (met 180 cm en +/- 90 kg was dit altijd prima te doen voor me). De laatste jaren heb ik op sportief gebied veel te maken gekregen met blessures, en die hielden me langer aan de kant dan gehoopt. Dus weinig tot geen beweging meer lijden tot kilo’s erbij.

Tot we afgelopen zomer met ons gezin op vakantie zijn geweest en ik voelde aan dat ik behoorlijk wat kilo’s erbij gekregen had. Mijn trots overwonnen en toch maar op de weegschaal gaan staan…… Ik tikte de 100 kg net niet aan, dit was voor mij persoonlijk zoiets van, TOT HIER EN NIET VERDER!!!!! We hebben er met zijn tweetjes goed over gesproken en duidelijk afgesproken dat zodra de vakantieperiode voorbij is, we met zijn tweeën wat eraan gaan doen.

We zijn gaan speuren op internet (Facebook) en zijn zo op Shakeplus gekomen. Een proefpakket besteld, positief bevallen, verder daarmee gegaan en een schema gemaakt voor ons zelf (natuurlijk rekening houden met werk enz.)
We gaan samen 3x per week hardlopen (hardlopen met Evy helpt ons daarbij, aangezien Natascha nooit echt hard heeft gelopen moesten we dit opbouwen). Ons uiteindelijke doel is om samen 5 km hard te lopen. Zijn we klaar met onze sessie hardlopen dan ga ik zelf nog een paar km door. Meestal na onze 3x hardlopen ga ik nog 1x apart lopen (afhankelijk van mijn werkweek).

Ons voedingsschema met Shakeplus

Verder hebben we ons voedingsschema wat aangepast, kort samengevat:

8.30 uur 1 Shake (smaken variëren aardbeien, vanille of banaan altijd met halfvolle melk)
Tussen 10.00 en 10.30 uur 2 crackers (naturel met een schijfje kipfilet)
12.30 uur 1 shake (smaken variëren aardbeien, vanille of banaan altijd met halfvolle melk)
Tussen 14.00 en 14.30 uur een reep en een stukje fruit (appel, mandarijn of een nectarine)
Tussen 17.00 en 18.00 uur gewoon ons normale middageten (wat we altijd genuttigd hebben)
In de avond (vind ik persoonlijk het moeilijkste) mocht je trek krijgen, dan snack tomaten of snack paprika’s of iets anders qua fruit.

Mijn resultaten omschrijf ik als positief, ben op dit moment al flink wat kilo’s afgevallen en voel me veel fitter en energieker. Verder haal ik er veel energie uit dat we dit met zijn tweeën doen en het motiveert me ook enorm om te zien dat bij Natascha ook resultaat te zien is.

De shakes zijn goed klaar te maken, ik maak ze altijd met halfvolle melk klaar en de smaken variëren helpt daar ook enorm bij. Mijn favoriete shake is de aardbeien shake met halfvolle melk. Het is goed vol te houden en personal coach (in mijn geval Patricia) die je hebt, helpt daar natuurlijk ook bij. Ik zou Shakeplus absoluut aanbevelen!!

Een tip die ik heb en ik weet het, het is gemakkelijk gezegd, is DISCIPLINE! En voor mij is het een drijfveer om het samen te doen, met zijn tweeën.

Mijn uiteindelijk doel is om naar de grens van 85 kg te gaan, ik ben er bijna. En daarnaast ook nog een steun te zijn voor mijn partner………

Veel succes allen!

Delen:

Plaats een reactie