SHAKEPLUS, DE MAALTIJDSHAKE
OP NATUURLIJKE BASIS

Meer info of bestellen? Klik hier

3 tips voor betere afslankresultaten

0

Gewicht verliezen is voor veel mensen op z’n zachtst gezegd een uitdaging. Wat mag je nou wel eten en wat niet? Hoe zit het met sporten? Hoe vaak moet ik sporten en wat kan ik het best doen? Daarom geven we je 3 vuistregels mee om tot betere afslankresultaten te komen.

Tips voor betere afslankresultaten

Verspreid je maaltijden beter

Door om de paar uur wat tot je te nemen blijft je bloedsuikerspiegel mooi op peil en voorkom je een hongergevoel en vermoeidheidsdips. Je kunt dan tussen ontbijt en lunch en lunch en avondeten een tussendoortje nemen. Zorg wel dat het verstandige tussendoortjes zijn zoals een paar plakjes magere vleeswaren, een gekookt eitje, groenten als paprika, tomaat, augurk, wortel of komkommer, een klein handje amandelen of walnoten of een cracker met mager beleg.

Drink voldoende water

We weten wel dat we water moeten drinken, maar wie drinkt er nou echt 2 liter water per dag? Zorg dat je altijd een fles(je) bij de hand hebt om heel de dag door water te kunnen drinken. Zo blijf je goed gehydrateerd en hou je langer een verzadigd gevoel zodat je niet teveel eet. Verder zorgt het ook voor de afvoer van afvalstoffen. Erg belangrijk!

Eet wat na het trainen

Als je flink hebt gesport voel je je vaak leeg. Het is aan te raden om binnen 20 minuten na het sporten wat te eten. Zo krijg je weer energie en herstel je sneller van je inspanningen. Neem iets met voldoende eiwitten, maaltijdshakes als Shakeplus zijn ideaal, zo vul je je tank weer helemaal bij. Je zult ook veel minder snel weer honger krijgen waardoor je betere afslankresultaten behaalt.

Delen:

Plaats een reactie